hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Min egen smärta

Kategori: Allmänt

Nu är Freja på väg upp till Luleå. Jag känner mig tom och ledsen, men också glad eftersom hon kommer att bli väl omhändertagen. Vi har bestämt att hon ska tas om hand av min moster med familj, och mamma när hon kan. Jag ska se till att allergiutredningen tas upp av veterinärkliniken i stan och så ska jag prata med veterinären på Ultuna om hur vi ska fortskrida i övrigt. Veterinären tror att hon kan ha ont någonstans, men vi vet ingenting säkert. 
 
Den kommande tiden har jag väldigt mycket i skolan, och jag vill inte lämna en sjuk Freja hemma så mycket. Hon stannar i Luleå i en och en halv månad, om allt går bra. Freja kommer att ha det jättebra, men jag själv får tampas med saknaden. 

Fortsättning följer. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: