hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Kameraladdare borta

Kategori: Allmänt

Hej. 

Laddaren till min kamera är spårlöst försvunnen och det irriterar mig något otroligt. Jag fruktar att den är kvar i Luleå, men mamma har ingen aning om var den i sådana fall skulle befinna sig och jag tror henne. Den kan ha "städats bort" som så mycket annat i min familjs hem. När jag finner kraften skall jag leta vidare här hemma. Jag hoppas att den finns här, trots allt. 

Jag har ingen motivation att blogga när jag inte kan lägga upp bilder, så jag avvaktar med det. Ja, förutom med att skriva det här inlägget alltså. 
 
 
Risifrutti. Mums. 
 
Burträningen går sisådär.
 
Väntar på bussen. I går åkte vi buss tre gånger efter varandra á en hållplats.
 
Fyrtio minuters passivitetsträning på en bänk i solen gör Freja trött. Det är nog den bästa sortens aktivitet vi sysslar med just nu. 

Jag ber för övrigt om ursäkt för stöket på bilderna. Ibland känns det hopplöst att städa med en liten grobian i hemmet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: