hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Världens vackraste

Kategori: Allmänt

Fotograferad av Marie Larsson, http://www.123minsida.se/Minos/.
 
Ja, världens vackaste har tappat en tand! Jag såg det i dag efter att hon hade gnällt lite ynkligt. Nu kliar det allt i de små! Och hon håller på att äta upp min stackars moster, som är här på besök, och alla hennes kläder. Det gillar vi inte, men jag tror att Mia snart lär sig hur man får stopp på henne. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag säger bara en sak, kampa ut de sylvassa gaddarna, så kan ni börja jobba på riktigt sedan:-)
    GulleFreja!

    2013-02-04 | 21:48:51
  • Mia säger:

    Hej, saknar redan Freja, även om mina kläder inte gör det. På återseende!

    2013-02-05 | 15:01:05
  • Anonym säger:

    Snälla, fler bilder av Vackraste Freja, önskas.

    2013-02-11 | 12:43:32

Kommentera inlägget här: