hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Älskade hund

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt den här veckan. 

Freja har fått en bur och även ett nytt halsband. I övrigt är det inte särskilt bra med henne. Mamma är lur på att hon har den kroniska sjukdomen atopi. Sjukdomen innebär att hunden får allergiska utbrott och klåda genom livet. Symtomen går att lindra på olika sätt och såren och klådan kan återkomma fler eller färre gånger per år. Jag hoppas naturligtvis att hon inte är en allergisk hund och att klådan är tillfällig men jag vet att jag måste ta det på allvar. Jag tror inte heller att hon känner sig helt frisk; hon biter ju sönder sin hud. Jag ringer Ultunaveterinärerna i morgon. 






Kommentarer

  • Mia säger:

    Såååå fint halsband.

    2013-09-12 | 21:33:08
  • Marie säger:

    Va snyggt halsbandet blev :-) Ambers har ej kommit än! Hoppas verkligen ej på allergi!

    Kram och trevlig helg!

    2013-09-13 | 17:12:13
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här: