hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Hot spots

Kategori: Allmänt

Nu har hon dragit på sig hot spots på utsida lår samt baksida lår. Stackars hund - jag kan tänka mig att det gör ont. Tur, tur, tur att vi ska till veterinären i morgon. Inte för att det är någon angenäm upplevelse men jag vill få ordning på det här nu. Tratten verkar inte fungera tillfredsställande så jag har gjort den ett snäpp mindre. Det sista jag vill är att hon biter sönder sig ännu mer medan jag är borta två timmar i morgon bitti. Det smärtar mig, på insidan, att behöva se det här. 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Stackars Freja.

    2013-09-23 | 22:22:39
  • Marie säger:

    Fy va tråkigt! Hör av dig efter vetbesöket imorgon! Håller tummar o tassar för god prognos

    2013-09-23 | 23:08:05
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/Minos
  • Marie säger:

    Ps är det den 12/10 ni ska på MH?

    Svar: Tack Marie. Det här är verkligen tråkigt. MH den 27e okt!
    CitronSofia

    2013-09-23 | 23:08:30

Kommentera inlägget här: