hejafreja.blogg.se

Livet med den extroverta, högintensiva och alldeles underbara aussien Freja

Vi behöver skaffa en bilbur

Kategori: Allmänt

I dag har vi varit vid klubben och gått en promenad i den vackra Hågadalen. Camilla var med och solen sken så vackert. Vilken fantastisk brittsommar det har varit.

Efter promenaden gick vi till ena träningsplanen i den gassande solen. Det var agilitytävling på nedre planen och jag och Freja tränade litegrann innan vi satte oss bredvid Camilla och tittade på hundarna. Freja var loj i värmen så vi tränade bara en kort stund. Freja låg och lät sig klappas bredvid Camilla. Jag är glad att hon är bekväm nog att gosa med människor hon inte känner särskilt bra; hon var lika snäll med Malin i förrgår.

Vi körde sedan hem och jag fick hjälp av Camilla att bära ner vinterdäcken till förrådet. Det är nu dags att skaffa en bur till bilen, men jag tycker att det är svårt att veta vilken sort jag ska välja. Jag förstår att jag behöver mäta utrymmet i bilen.

Vi ska ta det lugnt resten av dagen. Om vi orkar kanske vi tar en joggingtur i kväll. Freja fick ordentligt med motion på vår promenad med Camilla.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag föredrar inlägg som beledsagas med bilder av vovven. Så det så.

    2013-09-09 | 19:36:21

Kommentera inlägget här: